Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Meine liebe Dame, give me a brake, βρε παιδί μου!!!

Όχι madame, ο Θεός να σε κάνει δηλαδή έτσι όπως τσιρίζεις στο γραφείο μου, δεν σου κάνουμε την χάρη και δεν ομιλούμε την γαλλική. Δεν φτάνει που ζητάς το καλύτερο στην εσχάτως οικονομικότερη τιμή (να χέσω το Cartier σου), που ότι πληρώνεις παίρνεις δηλαδή και αυτο είναι international. Σου δίνουμε και την επιλογή να διαλέξεις ανάμεσα στην αγγλική, την γερμανική ή την ελληνική version, αλλά όοοοχι. Σκάλωσες μωρή καριόλα και θέλεις να μιλήσεις στο δικό σου γλωσομπέρδεμα.
Δεν είναι ότι δεν γνωρίζεις την διεθνή. Όχι βέβαια. Είναι που νοιώθεις μειονεκτικά απέναντι στου γειτόνους σου (πιθανόν και απέναντι σε όλο τον κόσμο) λες και μετά τον Ναπολέωντα, υπάρχει ανοιχτός λογαριασμός και μόνιμη έχθρα. Μήπως τα έζησες μωρή και έχεις ψυχολογικά τραύματα? Γιατί αν κρίνω από το "πόδι της χήνας" σου....σε έχω άνετα να βολτάρετε αγκαζέ με τον Ναπολέοντα κάτω από την Αψίδα του Θριάμβου (Θρίαμβος my ass, αλλά τελοσπάντων).
Και γιατί συγχύζεσαι δηλαδή? Μήπως κι αν ποτέ με καταραστεί η Τύχη μου και αναγκαστώ (γιατί ηθηλημένα δεν περνάω που να χτυπιέσαι γαμώ το βρωμερό σου έθνος) να βρεθώ στα μέρη σου θα μου σερβίρεις το ελληνικό μου? I don't think so.
Γι'αυτό χαλάρωσε και απόλαυσε τις διακοπές σου στις όμορφες ηλιόλουστες παραλίες μας. Αυτός δεν ήταν ο λόγος που ήρθες? Ή μήπως είσαι κάποιου περίεργου και σκοτεινού κινήματος που μάχεται για την ανατροπή της παγκόσμιας πραγματικότητας με απώτερο σκοπό την επικράτηση της γαλλικής? Και στην τελική...εμένα βρήκες να προσυλητίσεις πρώτη? Ε? πες μου σε παρακαλώ γιατί περίμενω και περίοδο και έχω και τα νεύρα μου.
Κάνε μου λοιπόν την χάρη σε παρακάλω κυρά μου και φύγε από μπρόστα μου γιατί μου κρύβεις τον ήλιο μου. Αει μη σου πω τίποτα για την french frie σου! Βλαμμένη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου