Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

''Κύριε, δεν φταίμε εμείς για την απεργία στα καύσιμα''

Σας γράφω αγανακτισμένος και απογοητευμένος για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα μου. Είμαι διακοπές μαζί με την οικογένεία μου, στα Χανιά και όπως οι περισσότεροι, βιώνω τις συνέπειες της απεργίας. Έφτασα την περασμένη Παρασκευή και νοίκιασα ένα αυτοκίνητο με 50€ τη μέρα. Από τη Δευτέρα, όπου και αν έψαξα δεν βρήκα βενζίνη. Όπως καταλαβαίνετε το αυτοκίνητο μου είναι άχρηστο και πηγαίνουμε για μπάνιο με τις συγκοινωνίες. Τηλεφώνησα στο γραφείο που το είχα νοικιάσει και τους είπα το αυτονόητο: να το επιστρέψω γιατί δεν υπάρχει βενζίνη. Τι μου απάντησαν; Ότι έχω υπογράψει συμφωνητικό μέχρι την Παρασκευή και ότι αν θέλω να το γυρίσω θα πρέπει να πληρώσω όλο το ποσό. ''Κύριε, δεν φταίμε εμείς για την απεργία στα καύσιμα'' μου είπε ο υπεύθυνος. Τι πρέπει να κάνω; Γιατί να πληρώσω εγώ για κάτι που δεν έχω; Ποιος τουρίστας θα ξαναέρθει στην Ελλάδα, με όλα αυτά που γίνονται;


ΑΠΟ http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου